sâmbătă, 12 mai 2012

Hey, stranger!

Da,tu! Tu, care ai intrat pe nesimtite in zona mea de confort, care imi suflii in ceafa la fiece pas acelasi aer cald si placut, cu care m-ai invatat atat de repede si cu care ma alint si ma dezmierd de fiecare data... Ai venit exact cand ma asteptam mai putin, cand credeam ca am atatea pe cap incat nu as mai avea loc si de o prezenta ca a ta...stupida gandire...chiar imi doream, si poate nu voiam sa imi recunosc... Iata-te...la usa mea, in casa mea, pe strada mea...in gandul meu. NU stiu ce mi-ai facut, NU stiu ce a fost in capul meu, NU stiu cu ce scop te-a adus destinul in viata mea (chiar, ti-am spus oare ca eu cred in destin? nu am incetat niciodata sa o fac), dar un lucru STIU : ca vreau sa ramai aici, la fel de aproape si la fel de grijuliu cu mine, sa nu fiu nevoita sa renunt la sentimentul de a ma simti protejata, iubita si adorata in diminetile tarzii de tine si ale tale maini mari si calde, care desi puternice ma ating cu atata tandrete. Ti-am spus ca mi-e greu sa cred ca exista ce avem noi si desi nu as fi crezut vreodata ca pot ajunge sa traiesc asemenea vis, m-am tot ciupit si tu esti tot aici. Esti langa mine, si tot iti simt lipsa. M-ai facut sa simt ca locul tau e aici, ca locul meu e in bratele tale si ca nu am mai simtit atata liniste in viata mea. Gata! Deja mi-e dor de tine... Hai, ia-ma in brate!

2 comentarii:

  1. Ce frumooooos...
    Asa gandeam si eu acum ceva timp, sper din tot sufletul ca aceste sentimente ale tale sa nu dispara ci sa fie din ce in ce mai puternice. Ma bucur ca EL iti ofera tot ceea ce spui tu aici... ma bucura ca ai un om deosebit alaturi de tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca mi-ai spus de multe ori ca niciodata nu am avut nu stiu ce privire, sclipire, veselie pana de curand, si ca eu ziceam ca vorbesti prostii? Dar acum recunosc...Pledez vinovata :) Ma simt mai bine ca oricand, si ma bucur din tot sufletul ca esti langa mine si ca te bucuri alaturi de mine! Multumesc,iubita! :) :*

      Ștergere