luni, 1 februarie 2010

NU MAI VREAU....


1. Iarna...m-am saturat de atata zapada si de atata frig,asa cum m-am saturat sa imi fie lehamite sa ies din casa si sa stau in statiile de Ratb pana imi ingheata toate cele.
2. Examene...astept cu nerabdare data de 8,ca sa termin odata cu nebunia sesiunii.
3. Propuneri indecente din partea unor indivizi care au aere de Casanova..da,sunt multi,stiu!
4. Sa stau in casa si totusi sa tanjesc dupa momente de relaxare.
5. Sa merg pe strada si sa ma sufoc de atata gri si raceala.
6. Sa astept minuni care intarzie sa apara.
7. Sa ma chinui sa imi spal creierul de fiecare data cand sunt dezamagita.
8. Sa am de-a face cu oameni lipsiti chiar si de un dram de cultura si ceva imaginatie.
9. Sa fiu catalogata dupa alte specimene feminine.
10.Sa ma invart in cercuri unde singurele subiecte de discutie sunt alcoolul,sexul,petrecerile si unde motiv de lauda este indicele de alcool din sange.
11.Sa imi refuz mici placeri de dragul nimanui.
12.Sa fumez atat de mult.
13.Sa las sa treaca ceva timp fara sa fi citit o carte buna.
14.Sa ascult muzica de duzina pe posturile de "specialitate"
15.Sa imi neglijez studiile,pentru ca am facut cunostinta cu consecintele.
16.Sa trebuiasca sa urlu la soferi cu numere 69 XXX care nu au altceva mai bun de facut decat sa se uite dupa unele femei,si in acelasi timp sa loveasca altele...

Mai zic??

Un comentariu: